de
Rotterdam Running Crew

FAQ webshop

Op deze pagina vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op. Je kunt een mail sturen naar rotterdamrunningcrew@hexspoor.nl.

Wat is de levertijd?
Bestellingen met een afleveradres in Nederland worden dezelfde dag verzonden indien je deze voor 20.00 uur heeft geplaatst en betaald. De overige bestemmingen hebben een langere levertijd.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt elk gewenst afleveradres invullen tijdens het bestelproces. Het afleveradres kan hierbij afwijken van het factuuradres.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de aflevering van mijn bestelling?
We laten een bericht achter waarop de mogelijkheden staan beschreven. Zo kun je contact opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Wij zullen na de eerste afleverpoging nog tweemaal proberen het pakket bij je af te leveren. Daarna kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt, waarna we het retour sturen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar per e-mail geen bevestiging ontvangen, is deze dan wel gelukt?
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in jouw ongewenste post is terecht gekomen. Ook kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld. Wanneer bovenstaande opties niet voor jou gelden kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij controleren of jouw bestelling is aangekomen. De klantenservice kun je bereiken via rotterdamrunningcrew@hexspoor.nl

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Indien je een bestelling niet hebt ontvangen, vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice via rotterdamrunningcrew@hexspoor.nl

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ruilen kan binnen 14 dagen na bestelling en alleen via de webshop. Ruilen kan niet bij de tent die je kent van de RRC runs. Indien je een artikel retour wilt zenden, kun je gebruik maken van het retourformulier dat bij de order is bijgesloten. Mocht je dit formulier niet meer hebben, neem dan contact met onze klantenservice via rotterdamrunningcrew@hexspoor.nl Vermeld in de e-mail welk(e) artikel(en) het betreft, jouw naam, adresgegevens en het rekeningnummer waarop het aankoopbedrag teruggestort dient te worden.
Je ontvangt van ons een e-mail met een korte toelichting op het retourproces en de afhandeling van de retourbetaling. Alleen onbeschadigde artikelen worden vergoed. 

Heb je een klacht?
Deze kun je mailen naar rotterdamrunningcrew@hexspoor.nl Vermeld in het onderwerp dat het gaat om een klacht en het ordernummer van jouw bestelling. In de mail graag omschrijven wat de gewenste actie is, retourneren of omruilen. 

Voor vragen kun je contact opnemen via email of telefoon.
Email: rotterdamrunningcrew@hexspoor.nl
Telefoon: +31 (0)411 657 186
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur.

Deel dit bericht op:

Staat je antwoord er niet bij?
Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0411 657 186 of per mail rotterdamrunningcrew@hexspoor.nl